Bebeğin günlüğü

11 Mart 2008 Salı

>>1. gün
>>böylesi kötü bir başlangıç beklemiyordum.
>>oha hortumumu bile kesmişler! meme diye, süt diye birşey varmış. nerden
>>nasıl bulunur bu ya?
>>hayattan daha 1. günden soğutacaklar beni.
>>
>>2. gün
>>meme buldum ama bundan süt gelmiyor, emiyorum allah emiyorum, tık yok, süt
>>başka yerde mi? neyse biraz daha emdim geldi, fazla abanınca meme sahibi
>>kişilik bağırdı, ne bağrıyosun açım ben! çok yalnızım be sözlük. hayır
>>bişi
>>değil içerdeyken de yalnızdım ama yediğim önümde yemediğim arkamdaydı en
>>azından, bak yine aklıma geldi, hortumu bile kestiler yaa!
>>uykum geldi yine. zzzzz!
>>
>>3. gün
>>memeyi sevdim, bu dünyadaki tek dostlarım bu iki meme. iyi ki varsınız.
>>
>>4. gün
>>bugün bir sürü olaylar oldu, gürültü yaptılar, başka biryerlere gittik
>>galiba. memeden ayrılınca bağrıyorum geri geliyor, sonra uyuyorum,
>>uyanıyorum bir bakıyorum meme yok, neyse ama tekrar bağrınca geri geliyor
>>nasılsa. s.çmak da zevkliymiş be, eskiden yapamıyordum.
>>
>>5. gün
>>bugün 15 kez kaka yaptım, rekorumu geliştirmeliyim. dikkat ettim de her
>>yaptığımda temizliyorlar, bunu sevdim. dikkatimi çeken bir noktada şu ki,
>>amma koca kafalıyım be arkadaş, ağır mı ağır tutamıyorum şerefsizim, pat o
>>yana, pat bu yana, dikkat etseler bari de çatlatmasak daha ilk günden.
>>
>>6. gün
>>avucuma ne verseler hemen tutuyorum, tik gibi birşey, maalesef
>>farkettiler,
>>herkes parmağını veriyor avucuma, mecburen tutuyorum, alemin maymunu oldum
>>iyi mi?
>>bu arada ne çok uyuyorum ya arkadaş, atamadım şu yorgunluğu, daha çok süt
>>içeyim en iyisi. hayır içtikçe de yoruluyorum o da ayrı, nerde o eski
>>günler, hortumdan geliyordu ne güzel, şimdi em allah em, bak yine aklıma
>>geldi, şerefsizler kesti hortumu yaa.
>>
>>7. gün
>>bugün solaryuma girdim, sarılık mı ne ondanmış. yine uykum geldi.
>>
>>8. gün
>>biraz daha iyi hissetim kendimi, daha çok süt içiyorum artık. kaka yapma
>>işini de tam alt açma anına denk getiriyorum ki etraf pislensin, eziyet
>>olsun. naapayım ama alt açıkken daha rahat roketleyebiliyorum. kaka
>>yaparken
>>başka birşey daha yapıyorum galiba, anlamaya çalışacağım bakalım.
>>
>>9. gün
>>çok fena hıçkırık tutuyor, geçsin diye nefesimi tutayım dedim onu da
>>beceremedim, neyse ki süt içince geçiyor. bu süt her derde devaymış, bugün
>>bunu gördüm.
>>
>>10. gün
>>sütten başka birşeyler verdiler, var ya, yeter artık be, tam alışıyordum
>>yine dayadılar başka birşey, hayret bişi ya, vitaminmiyiş neymiş.
>>bu arada memelerin arasından dün gördüğüm lavuk gündüzleri piyasada yok
>>akşamları geliyor sadece, hadi bakalım hayırlısı.
>>
>>11. gün
>>al işte, başladı yine bir arıza. sütten sonra çok feci karnım ağrıyor,
>>böyle
>>gaz gibi bişi, eğilip bükülüyorum, binbir şekile giriyorum çıkaracağım
>>diye.
>>sırtımı falan sıvazlayın bari be kardeşim.
>>
>>12. gün
>>bütün gün gazdan kıvrandım arkadaş ya, bela oldu başıma, yaygarayı bastım
>>ben de. uyutmadım, diktim bunları da hazır asker. sonra bir saldım ki
>>evlere
>>şenlik, akabinde uyudum hemen gerisini hatırlamıyorum
>>
>>13. gün
>>annemin suratına s.çtım. tamam utandım biraz da insan bebeği g.tünden öper
>>mi yaa. ayıp oldu di mi? naapıyım abi, neyse fazla kızmadı herhalde.
>>
>>14. gün
>>anneme kırmızı renkli birşeyler içiriyorlar, o zaman süt daha bi
>>randımanlı
>>oluyor sanki, böyle tadı da hoşuma gidiyor, şu memelere bir rating aleti
>>taksalar da hangisini sevip hangisini sevmediğimi söyleyebilsem.
>>
>>15. gün
>>topuktan kan alıp duruyorlar, metin olayım çok ağlamayayım diyorum ama
>>canım
>>yandı be arkadaş, hayır ondan sonra da hemen süt verince sakinliyorum,
>>kızgınlığım geçiyor, ağız tadıyla asabiyet yaptırmıyorlar, şu memelere
>>karşı
>>biraz daha dikbaşlı durabilsem.
>>
>>16. gün
>>şu memeleri çok sevdiğimi bir kez daha anladım, çok seviyorum onları,
>>onlardan ayrılınca içimi bir huzursuzluk kaplıyor, en iyisi onlardan
>>uzaklaştığım anda yaygarayı basayım ben. bugün benden biraz büyük biri
>>geldi
>>yanıma, sevme amaçlı olsa gerek bir geçirdi başım dönüyo hala. sonradan
>>öğrendim kuzenmiş, neyse yazdım kenara intikam alınacak.
>>
>>17. gün
>>etrafı daha net seçer oldum, ama el ve ayak koordinasyonu hala zayıf,
>>memeyi
>>kavrayabiliyorum ancak. bir de bu eller ve ayaklar bana mı ait tam olarak
>>emin değilim, sallıyorum öyle, zevkli birşey. yüze ve gözlere dikkat etmem
>>lazım ama, tırnaklar tehlikeli. diğer yandan annem bugün onları kesmeye
>>çalıştı ama huysuzluk ettim, etmeseydim daha iyi olacaktı galiba, bak
>>çizdik
>>tam gözün altını yine.
>>
>>18. gün
>>elime torbalar taktılar, kafaya çarpınca artık acıtmıyor, yara bere de
>>yapmıyor. sanırım onlar da beni seviyor, iyiliğimi düşünüyorlar. aslında
>>hala çıktığım yeri özlüyorum, geri girme imkanım olmaz mı acaba?
>>
>>19. gun
>>nihayet o adamin neden eve sadece ak$amlari geldigini anladim megerse bana
>>ve anneme bakmak icin gunduz cali$iyomu$..
>>aferin gozume girdi $imdi bak!..

0 yorum: